Tek Olmak Yalnız Olmak Demek Değildir Oysa!



İnsan, kimin kendi isteklerini daha tatmin ettiğine bakar,
O insanı yakını sanmak için...
Ya ne istediğini bilmiyorsa o insan...
Ya da istedikleri özüne zarar veriyorsa...
İnsan kendine yakın bulduklarını arar sadece...
Ya aradıkların gerçekten yakının değilse...
Ya onların isteklerini tatmin ettiğin için yakınında iseler...
İnsan diğer insanları arar, kendini yalnız hissettiğinde...
Ta ki kalabalıkta da kendini yalnız hissedene kadar.
Yalnızlık tek başına olmak değildir oysa!
Ve yalnızlık değildir, bir kişi tarafından terk edilmek...
Ve yalnızlık değildir, sevdiklerinin cenazesinde bulunmak...
İnsan, terk edildiğinde değil, yakını öldüğünde değil, tek başına kaldığında değil...
İnsan, ancak sana senden daha yakın olanı unuttuğunda yalnız olur.
Sana ait her şeyi vereni,
Ve sana ait olan her şeyi geri alacak olanı
Unuttuğunda yalnız olur ancak.
Çevrendeki her şeyden ve herkesten önce olanı,
Ve çevrendeki her şey ve herkesten sonra olacak olanı,
Unuttuğunda yalnız olur ancak insan, asla unutmaması gerekeni...
O'dur sadece yalnızlığı yok eden.
Ve O'dur sadece seni, seninle mutlu edebilen...
Herkes seni terk edebilir
Bu değildir mühim olan...
Tek başına olmak değildir.
Tek başına ol, ama asla yalnız kalma...
Mühim olan budur...
Yahya HAMURCU
DTÖ DESIGNER
yahyahamurcu.com

Yorumlar

  1. Yalnız olmadığınızı bilmenin verdiği güçle tek olmak muazzammm...
    Rabbim razı olsun sizden...
    Pek çok konuda düşünmemi sağladınız...
    Sonsuz şükürler olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ancak gerçeğe yaklaşanlar yalnız olmadıklarını farkedebilirler, gerçeğe yaklaşanlar ise bir müddet sonra tek başına kalırlar...

    YanıtlaSil
  3. Kalabalıklar arasında olmana rağmen.. aslında tek başına olduğunu anlamak.. bunun için üzülmek, sonra düşünmeye başlamak ve sonra farkına varmak... aslında tüm bu üzüntünün tek kalmışlığın sebebi hiç yalnız olmadığını anlamak..

    YanıtlaSil
  4. Yalnız kalmadığımızı hatırlatan, herkes terk etsede gerçeğin , doğrunun peşinden gidebilecek cesareti elde edebilmeyi sağlayan seminerleriniz İYİ ki var...

    YanıtlaSil
  5. Bir parça bile olsa insan yalnızlığın aslında zannettiğimiz gibi tek başına kalmak olmadığını ve gerçekte ne demek olduğunu idrak edince hayata daha cesaretle, güvenle, huzurla bakabiliyor. Bu farkındalığı sağladığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Herkes kendisini sandığı kişi zannediyor...

    YanıtlaSil
  7. Aklımla ve kalbimle teşekkür ederim Hocam size. Böylesine faydalandigim bir eğitime hiç rastlamadım. Gerçeğin ispatı heryerde. Iyi ki kesişti yollarımız. Iyi ki varsınız ve Allah size uzun ömürler nasip etsin...

    YanıtlaSil
  8. Kalabalıklar içinde Yanlız kaldığında gerçekten insan anlıyor. Benzersiz olanın neleri doldurduğunu. O zaman tek de olsa Yanlız kalmadığına Şahit olmak ne güzel. O'nunla her şey tamam oluyor. Geriye yaşamak kalıyor. Vesile olanlardan Allah razı olsun İnşaAllah :))

    YanıtlaSil
  9. Gerçek ve Sahte'nin, Yalnız ve Tek olmanın ne olduğunu bilmeden yaşıyoruz. Ayrıca yaşadığımızı da zannediyoruz. Bir de bir çok şeyi bildiğimizi zannediyoruz... Başka bir yanılgı da gerçekte bildiğimizi zannetmemiz. Daha da birçok şeyi bildiğimizi zannetmemiz gibi...
    Şükürler olsun ki yolumuz kesişmiş. Dünümden daha mutlu ve başarılı olmamı sağlayan HOCAMA saygılarımla....

    YanıtlaSil
  10. Tek basina kalmakla mücadelem çok eskilere dayanır. Zannediyordum ki yalnızım. Zannediyordum ki beni kimse anlamıyor.
    Sonra sorduğum her sorunun cevabı teker teker önüne sunuldu.
    Adeta Rabbim 'Ben seninleyim ve seni duyuyorum' diyordu.
    RABbim yalniz bırakmasın...
    O yanımızda olduktan sonra herkes gitse ne olur?

    YanıtlaSil
  11. Eskiden hayatıma giren herkes hayatımda kalsın isterdim. Şimdi öğrendiğim bilgilerle dönüp baktığımda bazen tek kaldığım zamanlar oldu ve ben iyiki diyorum.. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Pek çok eğitim aldım. Bana duyuruldu ancak ben gerçekten alabildim mi diye düşündüğumde, sadece ve sadece tek kalmanın yalnız kalmak olmadığını, sadece bu gerçegi idrak etmiş olsam bile,Hamd olsun Rabbime,vesile olanlardan da razı olsun insAllah. Hiç duymamış,bilmiyor olabilirdim. Iyi ki yollarımız kesişti. Iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  13. Allah var Allah yar.İyi ki bilincimiz açılmaya başladı.Hatalarimizla yüzleşmeyi sağladı bu eğitim.Ve asla yalnız olmadığımizi anladık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KADER AĞLARINI ÖRÜYOR...

GEÇİCİLİĞİN İÇİNDEKİ GERÇEK AMAÇ...